شهر موبایل تقاضای مک بوک ایر ۱۵ اینچی پایین‌تر از انتظارات بوده است! - گوشی سیتی

یک ماه پیش، اپل از لپتاپ موردانتظار مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی کرد که از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسخه ۱۳ اینچی ندارد و تنها از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد.

در حالی که این لپتاپ یکی از محصولات موردانتظار اپل به شمار می‌رفت، ظاهرا مک بوک ایر ۱۵ اینچی فروش خوبی را تجربه نمی‌کند و تقاضای آن در سطح پایینی قرار دارد. در واقع، فروش ضعیف این دستگاه باعث شده که اپل میزان تولید آن را کاهش دهد تا میزان عرضه و تقاضا به ثبات برسد.

خبرگزاری DigiTimes که این گزارش منتشر کرده است ضمن نقل قول از منابع آگاه زنجیره تامین ادعا می‌کند که فروش مک بوک ایر ۱۵ اینچی در حدود ۵۰ درصد کمتر از پیش‌بینی کوپرتینونشین‌ها بوده است. در ادامه گزارش ذکر شده است که به دلیل فروش ضعیف این دستگاه، اپل تصمیماتی در جهت کاهش تولید آن گرفته است که نشان می‌دهد مک بوک ایر ۱۵ اینچی با مشکل جدی مواجه شده است.

این لپتاپ اولین مدل از سری مک بوک ایر است که به نمایشگر بزرگ ۱۵ اینچی مجهز شده است. تا قبل از آن، کاربران برای خرید لپتاپ با نمایشگر بزرگ باید سراغ مدل‌های مک بوک پرو می‌رفتند که از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

در نهایت باید اشاره کرد که مک بوک ایر ۱۵ اینچی ماه گذشته و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل معرفی شد. این لپتاپ با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار عرضه شد و از تراشه M2 نیز بهره می‌برد.

 
۵ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها