شهر موبایل تصاویر و مشخصات گلکسی S23 FE در رگولاتوری TENNA رویت شد - گوشی سیتی

همه می‌دانیم که تاریخ معرفی گوشی هوشمند گلکسی S23 FE نزدیک است. طبق آخرین اخبرا، در ماه سپتامبر باید منتظر رونمایی از این محصول باشیم و صفحه پشتیبانی مربوط به اسمارت فون یاد شده نیز در وب سایت سامسونگ ایجاد شده است و به این ترتیب، می‌توانیم مطمئن باشیم که همه چیز در حال پیش رفتن است.

حالا می‌توان گفت که کلیه شایعات پیرامون اس ۲۳ فن ادیشن پایان یافته و رگولاتوری TENNA، تصویر این محصول به همراه مشخصات آن را اعلام کرده است. از نظر ظاهری،‌ طبق انتظارات این محصول به نسخه اصلی خود، یعنی گلکسی اس ۲۳ شباهت زیادی دارد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، از این لیست می‌توانیم متوجه شویم که ابعاد Galaxy S23 FE به صورت ۸.۲ × ۷۶.۵ × ۱۵۸ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۲۱۰ گرم خواهد بود. این سایز و ابعاد برای یک گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴ اینچی کاملا بهینه و عالی است. پنل در نظر گرفته شده برای این محصول از رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل) برخوردار است. اسناد TENNA نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی هوشمند از ۱۶ میلیون رنگ و عمق رنگی ۸ بیتی برخوردار است که البته چنین نیز انتظار می‌رفت. طبق شایعات اخیر، باید انتظار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را نیز داشته باشیم و سنسور اثر انگشت نیز درون نمایشگر آن تعبیه شده است.

حرف و حدیث‌های مطرح شده بر این باور هستند که گلکسی S23 FE بسته به مارکتی که برای فروش آن در نظر گرفته شده است، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ برخوردار خواهد بود. محصولی که در رگولاتوری TENNA رویت شده،‌ به تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۹۹ گیگاهرتز مجهز است. ۸ گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی نیز مکمل آن خواهد بود.

سنسورهای ۵۰، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل نیز به ترتیب نقش دوربین اصلی، تله فوتو (با زوم ۳ برابر) و الترا واید را ایفا خواهند کرد. برای علاقمندان به سلفی هم دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری بر دوش باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد. در نهایت بد نیست بدانید که این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه خواهد شد.

 
۱۸ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 9 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها