شهر موبایل تصاویر واقعی وان پلاس ۱۱ طراحی این پرچمدار را نشان می‌دهند - گوشی سیتی

زمان زیادی تا رونمایی رسمی از پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۱ باقی نمانده است و شاهد رونمایی از این پرچمدار در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی در چین خواهیم بود. حالا امروز تصاویر رسمی رندری و واقعی مختلفی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهند. البته قبلا نیز رندرهای مختلفی از پرچمدار وان پلاس منتشر شده بود ولی طبیعتا تصاویر واقعی دید خوبی از یک دستگاه به کاربر می‌دهد و طراحی نهایی آن را مشخص می‌کند.

تصاویر واقعی وان پلاس ۱۱

طبق این تصاویر، پنل پشتی وان پلاس ۱۱ میزبان جزیره دوربین بزرگ دایره‌ای شکلی است که در آن سه سنسور و فلاش LED قرار گرفته است. به مانند وان پلاس ۱۰ پرو، ماژول دوربین با یک نوار فلزی به فریم کناری گوشی متصل شده است. نکته عجیب طراحی وان پلاس ۱۱ نمایشگر تخت آن است چرا که از زمان عرضه وان پلاس ۷ پرو، تمام پرچمدارهای این برند چینی به نمایشگر با لبه‌های خمیده مجهز بوده‌اند. به علاوه، تصاویر رندری وان پلاس ۱۱ تایید می‌کنند که این پرچمدار در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد.

تصاویر رندری وان پلاس ۱۱

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، وان پلاس ۱۱ از سه دوربین شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. قلب تپنده وان پلاس ۱۱ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراه خواهد بود. وان پلاس برای پخش محتوا به نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با فناوری HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 26 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها