شهر موبایل تصاویر رسمی و جزئيات قیمتی سری گلکسی تب اس ۹ FE‌ فاش شد - گوشی سیتی

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از معرفی و عرضه تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب اس ۹ نگذشته است، سامسونگ در نظر دارد از تبلت‌های میان‌رده جدیدی رونمایی کند که به سری FE تعلق دارند. این دو تبلت موردانتظار گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نام دارند. شایعات قبلی بخشی از مشخصات فنی تبلت‌های میان‌رده سامسونگ را فاش کرده‌اند.


گلکسی تب اس ۹ FE

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رسمی از گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس فاش شده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. به علاوه، جزئیات قیمتی مربوط به این دو دستگاه نیز در اختیار کاربران قرار گرفته که حاوی خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ است.

در نگاه اول، گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس از طراحی مشابه برادرهای بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ پلاس بهره می‌برند. در این راستا، این دو تبلت به ترتیب از نمایشگرهای ۱۰٫۹ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی برخوردار خواهند شد که با  حاشیه‌های نسبتا باریک همراه می‌شوند.

به مانند گلکسی تب اس ۷ FE، تبلت‌های جدید غول فناوری کره نیز به پنل پشتی فلزی مجهز خواهند شد که از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی بهره می‌برد. گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس در پنل پشتی خود به ترتیب میزبان یک و دو دوربین خواهند بود که هنوز جزئيات فنی آن‌ها مشخص نشده است. جدا از این تفاوت‌، قلب تپنده هر دوی این تبلت‌ها تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود.

در این گزارش همچنین به برچسب قیمتی سری گلکسی تب اس ۹ FE نیز اشاره شده که از آنچه قبلا شایعه شده بود، ارزان‌تر خواهد بود. در این راستا، گلکسی تب اس ۹ FE در کانفیگ پایه رم ۶ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت پایه ۵۲۹ یورویی عرضه خواهد شد. با تبدیل این قیمت به دلار و صرف‌نظر از مالیات‌ها، گلکسی تب اس ۹ FE با قیمت ۵۰۰ دلاری روانه بازار آمریکای شمالی می‌شود.

برای مقایسه، گلکسی تب اس ۷ FE برای نسخه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۵۳۰ دلاری در اختیار بازار ایالات متحده قرار گرفته بود. با توجه به قیمت کاهش‌یافته گلکسی تب اس ۹ FE، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته که بازار را رقابتی‌تر از قبل کند تا شاید بتواند به رقیب شایسته‌ای برای تبلت آیپد ایر ۲۰۲۲ بدل شود.

گلکسی تب اس ۹ FE پلاس نیز در کانفیگ پایه رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۶۹۹ یورویی در بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید. با تبدیل ارز، این تبلت با قیمت حدودی ۶۰۰ یورویی در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. ناگفته نماند که سری گلکسی تب اس ۹ FE در دو نسخه ۵G و وای‌فای معرفی خواهد شد.

 
۳۱ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها