شهر موبایل تصاویر افشا شده آیفون ۱۵ پرو پنج تفاوت اصلی این سری را نسبت به آیفون ۱۴ پرو نشان می‌دهد - گوشی سیتی

روز گذشته تصاویری از پنل شیشه‌ای جلویی و محافظ‌های صفحه آیفون‌های سری ۱۵ به بیرون درز کرد، حالا امروز افشاگر معروف کره‌ای «yeux1122» تصاویری از ماکت‌های آیفون ۱۵ پرو را در کنار آیفون ۱۴ پرو قرار داده است.

همانطور که دیروز فاش شد، داینامیک آیلند با بریدگی‌های کپسولی و دایره‌ای شکل، به سری استاندارد آیفون ۱۵ نیز راه خواهد یافت و دیگر منحصر به سری پرو نخواهد بود. البته سری پرو حاشیه‌های نمایشگر باریکتری را خواهند داشت، ولی چیزی که در این تصاویر مشهود است، این است که حاشیه‌ها در اطراف لبه‌های آیفون ۱۵ پرو کمی خمیدگی خواهند داشت.

در تصاویر افشا شده امروز به طور واضح ۵ تفاوت اساسی بین آیفون ۱۵ پرو و ۱۴ پرو وجود دارد که در زیر به آنها می‌پردازیم:

  1. کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است
  2. آیفون ۱۵ پرو به جای قاب فولادی، بدنه‌ای از جنس تیتانیوم خواهد داشت که به جای براق بودن، ظاهری مات به آن می‌بخشد
  3. سری جدید پرو دارای یک دکمه قابل برنامه‌ریزی به جای سوییچ قطع صدا خواهد بود
  4. دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو به اندازه آیفون ۱۴ پرو بیرون نزده‌اند، اما این به دلیل فناوری پیرفته‌تر آنها نیست، بلکه به احتمال قوی به خاطر بدنه کمی ضخیم‌تر آیفون ۱۵ پرو خواهد بود
  5. گوشی‌های امسال اپل به جای پورت لایتنینگ، دارای پورت USB-C خواهند بود

تغییرات ظاهری بدون شک بسیار ظریف هستند، به طوری که کمتر کاربری متوجه آنها خواهد شد. با این وجود این نکته مثبتی است که تمام خط تولید آیفون‌های پرچم‌دار اپل، دارای ظاهری یکپارچه هستند؛ اما با اینکه داینامیک آیلند به مدل‌های پایه می‌آید، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز احتمالا همچنان به نسخه‌های پرو آیفون محدود می‌ماند.

آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس همچنین ممکن است امسال از دروبین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی بهره ببرند، اما از جدیدترین تراشه اپل یعنی A17 Bionic با فرایند ساخت ۳ نانومتری برای آنها خبری نخواهد بود. به علاوه شایعه شده است که مدل بزرگتر سری پرو یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس، لنز پریسکوپ جدیدی را دریافت می‌کند که می‌تواند به آن کمک کند تا به بهترین دوربین گوشی سال تبدیل شود.

 
۲۷ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 17 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 18 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها