شهر موبایل تصاویری از نسل جدید گوشی تاشو هواوی P50 پاکت در لیست گواهی TENAA قرار گرفت - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، هواوی قرار است با برگزاری رویدادی در تاریخ ۶ سپتامبر مصادف با ۱۵ شهریور از سری پرچمدار هواوی میت ۵۰ شامل چهار مدل گوشی هوشمند رونمایی کند و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد باید منتظر یک گوشی دیگر از طرف این برند چینی باشیم که دستگاهی تاشو محسوب می‌شود.

طبق این گزارش، در لیست گواهی TENAA تصاویری از یک گوشی تاشو قرار گرفته است که به نظر به عنوان نسخه جایگزین و نسل بعدی گوشی هواوی P50 پاکت که در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد، روانه بازار خواهد شد. این گوشی تاشو که در حال حاضر با شناسه مدل BAL-AL80 شناخته می‌شود دومین گوشی تاشو برند هواوی با طراحی تاشو صدفی (مشابه گلکسی زد فلیپ ۴) محسوب می‌شود. متأسفانه مشخصات فنی این گوشی تاشو در لیست TENAA قرار نگرفته است.


آنچه از این تصاویر مشخص است، گوشی تاشو جدید هواوی ظاهرا از طراحی دوگانه شیشه و چرم بهره خواهد برد و در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه جای خواهد گرفت. برای مقایسه، هواوی P50 پاکت به سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با فناوری UV Spectrum مجهز است. شایان ذکر است که براساس لیست TENAA، منبع تغذیه این گوشی تاشو باتری ۴۲۶۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که البته برای این گوشی با طراحی خود مقداری بزرگ‌ به نظر می‌رسد. در واقع، حجم باتری این گوشی حدود ۲۶۰ میلی‌امپر ساعت بیشتر از هواوی P50 پاکت است.

یک گوشی هواوی دیگر نیز در لیست TENAA قرار گرفته است که دستگاهی میان‌رده محسوب می‌شود و با شناسه مدل CHA-AL80 عرضه خواهد شد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه و باتری ۳۹۰۰ میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. همچنین بدون شک هر دو این گوشی‌ها از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS بهره خواهند برد و تنها از شبکه ۴G پشتیبانی خواهند کرد.  


در نهایت باید اشاره کرد که رونمایی گوشی تاشو جدید هواوی در رویداد معرفی سری میت ۵۰ بعید به نظر می‌رسد چرا که تا به امروز هیچگونه گزارشی درباره معرفی این گوشی تاشو در اخبار منتشر نشده است. 

 
۸ شهریور ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 30 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها