شهر موبایل تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 (2023) با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی از راه رسید - گوشی سیتی

برند چینی لنوو امروز از نسل جدید تبلت مخصوص بازی خود به نام Legion Y700 (2023) رونمایی کرد که با قیمت پایه ۲۳۹۹ یوآن (۳۳۳ دلار) روانه بازار می‌شود. علی‌رغم برچسب قیمتی رقابتی، این تبلت به مشخصات فنی قابل توجهی مجهز  شده است که آن را به یکی از تبلت‌های قدرتمند بازار بدل خواهد کرد.

طبق اعلام رسمی لنوو، تبلت Legion Y700 (2023) از نمایشگر ۸٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین از تراکم پیکسلی ۳۴۳ppi و ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر تبلت لنوو قادر است به روشنایی ۵۰۰ نیتی دست پیدا کند.

قلب تپنده تبلت Legion Y700 (2023) تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که در بنچمارک فنی آنتوتو، امتیاز چشمگیر ۱٫۳۹ میلیون را کسب کرده است. همراه با این سخت‌افزار قدرتمند، این دستگاه با دو مدل حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

برای دفع حرارت حاصل از فعالیت پردازنده، لنوو تبلت خود را به یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته مجهز کرده که پایداری عملکرد دستگاه را تضمین می‌کند. پنل پشتی Legion Y700 (2023) یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی قرار دارد در حالی که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

با وجود بهره‌گیری از بدنه فلزی، تبلت جدید لنوو با وزن ۳۴۸ گرمی و ضخامت ۷٫۶ میلی‌متری سبک‌تر از نسل قبلی خود است. انرژی موردنیاز تبلت لنوو Legion Y700 (2023) از طریق باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۰ واتی سوپرفلش پشتیبانی می‌کند. برای استفاده همزمان از شارژر و هدفون، دستگاه از دو درگاه USB-C برخوردار است. نرم‌افزار این تبلت نیز اندروید ۱۳ برپایه ZUi 15.0 است.

در نهایت باید اشاره کرد که لنوو Legion Y700 (2023) در دو رنگ خاکستری و آبی روانه بازار می‌شود. کانفیگ‌ها و برچسب قیتی این تبلت به قرار زیر است:

  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۲۳۹۹ یوآن (۳۳۳ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۵۹۹ یوآن (۳۶۱ دلار)
  • رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۷۹۹ یوآن (۳۸۹ دلار)

 
۳۱ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها