شهر موبایل تبلت هواوی میت‌پد C5e رسما برای بازارهای جهانی معرفی شد - گوشی سیتی

تبلت مقرون به صرفه هواوی میت‌پد SE ماه آوریل سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شد و حالا این تبلت با نام تجاری جدید میت‌پد C5e روانه بازار جهانی شده است. باید اشاره کرد اولین کشوری که این تبلت را دریافت خواهد کرد ژاپن است ولی انتظار می‌رود در طی هفته‌های آتی هواوی میت‌پد C5e برای بازارهای بیشتری عرضه شود.

تبلت میت‌پد C5e دستگاهی برای کاربری عمومی است که از تراشه کایرین ۷۱۰A و حافظه رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. کاربران برای ذخیره اطلاعات در این تبلت تنها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارند. در پنل جلویی تبلت مقرون به صرفه هواوی نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ قرار دارد که به مانند دیگر تبلت‌های ارزان‌قیمت بازار حاشیه‌های آن زیاد است تا در دست گرفتن آن آسان شود. در پنل پشتی میت‌پد C5e نیز دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی جای گرفته است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

شایان ذکر است که هواوی میت‌پد C5e در یک نسخه LTE نیز عرضه خواهد شد تا کاربران در همه جا به اتصال دیتا دسترسی داشته باشند. به لطف قابلیت Huawei Share، این تبلت می‌تواند به راحتی به دیگر محصولات هواوی متصل شود. انرژی موردنیاز هواوی میت‌پد ۱۰٫۱ اینچی توسط باتری ۵۱۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود که از درگاه USB-C و با توان ۱۰ واتی شارژ می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی میت‌پد C5e از اندروید ۱۰ برپایه رابط کاربری EMUI 10.1 بهره می‌برد و در رنگ آبی تیره و با قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

 
۲۷ مهر ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 19 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها