شهر موبایل تبلت شیائومی پد ۶ مکس موفق به دریافت تاییدیه 3C شد - گوشی سیتی

تبلت شیائومی پد ۶ مکس که چندی پیش موفق به کسب گواهی بلوتوث SIG شده بود؛ به تازگی تاییدیه ۳C از کشور چین را نیز دریافت کرده است.


 

به گزارش TheTechOutlook، این تبلت با شماره مدل ۲۳۰۷BPDCC در دیتابیس ۳C دیده شده و همانند شیائومی پد ۶ پرو، از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با وجودی که جزئیات سخت افزاری بیشتری در مورد این تبلت فاش نشده‌اند؛ می‌توان از نام «مکس» حدس زد که این محصول نسخه‌ای پیشرفته‌تر از بقیه تبلت‌های سری شیائومی پد ۶ باشد.

به احتمال زیاد، در شیائومی پد ۶ مکس شاهد استفاده از نمایشگری بزرگ‌تر و چیپستی قدرتمند‌تر خواهیم بود. شیائومی پد ۶ پرو که قدرتمندترین تبلت فعلی در این سری محسوب می‌شود؛ دارای نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۸۰۰×۲۸۸۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر از محدوده رنگی P3، HDR10 و همچنین دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.


 

چیپست به کار رفته در این تبلت، از نوع کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول است و شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی کمکی در آن نیز هستیم. در سوی دیگر، دوربین سلفی این تبلت رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل را دارد. شیائومی پد ۶ به همراه یک باتری ۸٫۶۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی روانه بازار شد.

اگر شیائومی واقعا قصد عرضه یک نسخه «مکس» از این محصول را داشته باشد؛ احتمالا آن را به همراه یک نمایشگر ۱۲ یا ۱۳ اینچی، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم و باتری با ظرفیت حداقل ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد کرد. البته، این‌ها صرفا گمانه‌زنی هستند و هنوز هیچگونه اطلاعات رسمی یا غیر رسمی درباره مشخصات سخت افزاری این تبلت جدید شیائومی وجود ندارند.


 

درباره احتمال اضافه شدن عضو جدیدی به خانواده شیائومی پد ۶ چه فکر می‌کنید؟ آیا این تبلت روانه بازار جهانی خواهد شد یا همانند بسیاری از محصولات دیگر و رده بالای شیائومی، تنها در کشور چین عرضه می‌شود؟

 
۲۵ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 16 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها