شهر موبایل تبلت ریلمی پد ۲ به طور رسمی معرفی شد - گوشی سیتی

شرکت ریلمی ساعاتی پیش از تبلت جدید خود با نام ریلمی پد ۲ رونمایی کرد. پیش فروش این تبلت، از روز ۲۶ جولای (۴ مرداد) آغاز شده و از روز ۱ آگوست (۱۰ مرداد) نیز شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.


 

ریلمی پد ۲ نمایشگری ۱۱.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه دارد. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است.

ریلمی پد ۲ از چیپست ۶ نانومتری مدیاتک هیلیو G99 استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. این تبلت همچنین از کارت‌های حافظه microSD  پشتیبانی کرده تا خیال کاربران بابت ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم راحت‌تر باشد.

 

این تبلت دارای اسپیکر‌های چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس است که در حاشیه‌های آن قرار گرفته‌اند. ریلمی پد ۲ از یک باتری ۸٫۳۶۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC استفاده می‌کند. تمامی نسخه‌های این تبلت، قابلیت اتصال به ۴G یا نسل چهارم اینترنت همراه را نیز خواهند داشت.


 

ریلمی پد ۲ در رنگ‌های سبز و خاکستری روانه بازار می‌شود. نسخه پایه این تبلت با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی معادل ۱۹٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۱۵ یورو) داشته و در سوی دیگر، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۲۲٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۵۰ یورو) به فروش می‌رسد.

 
۲۸ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 18 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها