شهر موبایل تاریخ رونمایی از سیستم عامل HarmonyOS 4.0 اعلام شد - گوشی سیتی

شرکت هواوی به تازگی تیزری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که خبر از تاریخ رونمایی سیستم عامل HarmonyOS 4.0 می‌دهد. در این تیزر که با کد ArkTS نوشته شده است؛ شاهد عدد ۴ هستیم که به تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) اشاره دارد. کنفرانس توسعه دهندگان هواوی یا همان HDC نیز طی همین تاریخ برگزار خواهد شد.


 

HarmonyOS  نقش سیستم عامل اختصاصی هواوی برای محصولات این شرکت را داشته و در تمامی بخش‌های اکوسیستم هواوی دیده می‌شود. با استناد به تیزر‌های پیشین این سیستم عامل که در اوایل ماه جولای منتشر شدند؛ این نسخه تعامل بهتری با استراتژی ۱+۸+N اکوسیستم هواوی دارد.

نسخه بتای این سیستم عامل نیز در دسترس کاربران قرار گرفته و بسیاری از آنها نظرات خود درباره آن را با هواوی در میان گذاشته‌اند. این بتا در حال حاضر برای گوشی‌هایی مانند هواوی P60، سری میت ۵۰، و سری میت ۴۰ منتشر شده است. این سیستم عامل در انحصار کاربران چینی است و احتمالا نسخه پایدار آن نیز مخصوص گوشی‌های همین کشور خواهد بود.


 

با وجودی که سیستم عامل HarmonyOS در انحصار کشور چین است؛ برخی از ویژگی‌های آن به رابط کاربری مخصوص بازار جهانی هواوی یا همان EMUI نیز راه خواهند یافت. مقامات هواوی پیش‌تر اعلام کرده بودند که کاربران بازار جهانی از آمادگی لازم برای استفاده از HarmonyOS برخوردار نیستند.

درباره زمان انتشار آپدیت HarmonyOS 4.0 و وضعیت سیستم عامل اختصاصی هواوی چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 
۲ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 24 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها