شهر موبایل بینگ چت به گوگل کروم و سافاری راه یافت - گوشی سیتی

شرکت مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی، از چت‌بات مبتنی بر GPT بینگ چت رونمایی کرد. یکی از مشکلات اصلی این چت‌بات، محدودیت دسترسی به آن است که تا به حال تنها با مروگر مایکروسافت اج میسر بود؛ اما اکنون این مشکل برطرف شده و کاربران سایر مرورگر‌ها نیز امکان استفاده از بینگ چت را پیدا کرده‌اند.


 

به گزارش خبرگزاری ۹To5Google، بینگ چت حالا در مرورگر‌های گوگل کروم و اپل سافاری نیز قابل دسترسی است. بنابراین اگر از کاربران یکی از این مرورگر‌های محبوب هستید؛ حالا گزینه دیگری برای استفاده از چت‌بات‌های هوش مصنوعی به جز ChatGPT و گوگل بارد را نیز در اختیار خواهید داشت.

البته، لازم به ذکر است که مایکروسافت محدودیت‌هایی نیز برای استفاده از بینگ چت در مرورگر‌های دیگر تعبیه کرده است. برای مثال، کاربران بینگ چت در کروم یا سافاری می‌توانند فرمان‌هایی با حداکثر ۲٫۰۰۰ کاراکتر را به بینگ چت بدهند؛ اما در سوی دیگر، این محدودیت برای کاربران مایکروسافت اج معادل با ۴٫۰۰۰ کاراکتر است.


 

کاربران مرورگر‌های کروم یا سافاری همچنین تنها خواهند توانست تا در هر مکالمه، ۵ بار با بینگ چت تعامل داشته‌ باشند؛ در صورتی که در حین استفاده از مایکروسافت اج، امکان ۳۰ تعامل با بینگ چت در هر گفتگو وجود دارد. به نظر رسیده که هدف اصلی مایکروسافت، این است که کاربران کروم و سافاری را به تست کردن قابلیت‌های بینگ چت ترغیب کرده و سپس با این محدودیت‌ها، آنها را مجبور به نصب مایکروسافت اج کند.


 

به گفته مایکروسافت، این ویژگی فعلا به صورت محدود در دسترس برخی از کاربران سافاری و کروم قرار گرفته و در روز‌ها و هفته‌های آتی، سایر کاربران این مرورگر‌ها نیز به بینگ چت دسترسی پیدا می‌کنند.

 
۳ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 25 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.