شهر موبایل برچسب قیمتی موتو G54 و G84 فاش شد - گوشی سیتی

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) و ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) از دو گوشی میان‌رده به نام‌های موتو G84 و موتو G54 رونمایی کند. این دو محصول جدید ابتدا برای بازار هند معرفی می‌شوند و سپس در اختیار دیگر بازارها قرار می‌گیرند. حالا در حالی که زمان چندانی تا معرفی دو میان‌رده موتورولا باقی نمانده است، یک فروشگاه آنلاین هندی به طور تصادفی برچسب قیمتی موتو G84 و موتو G54 را در وبسایت رسمی خود قرار داد.

فروشگاه آنلاین Reliance Digital چند ساعت پیش دو گوشی موتو G84 و G54 را در وبسایت خود قرار داده بود. در صفحه فروش این دو گوشی، برچسب قیمتی آن‌ها نیز لیست شده بود. البته در حال حاضر دو میان‌رده موتورولا از این پلتفرم حذف‌ شده‌اند ولی کاربران موفق شدند که با ذخیره چند تصویر اطلاعات موجود در صفحات فروش موتو G54 و G84 را ثبت کنند.

طبق این تصاویر، موتو G84 تنها در کانفیگ رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. برای خرید این گوشی، کاربران باید حدود ۱۹٬۹۹۹ روپیه (۲۴۲ دلار) پرداخت کنند. از سوی دیگر، موتو G54 نیز در دو نسخه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. این دو کانفیگ به ترتیب با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه (۱۸۱ دلار) و ۱۸۹۹۹ روپیه (۲۲۲ دلار) به فروش خواهند رسید.

مشخصات فنی موتو G54 و G84

طبق اعلام رسمی موتورولا، موتو G84 به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود که توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی تغذیه می‌شود. سیستم دوربین این دستگاه نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

موتو G54 / موتو G84

از سوی دیگر، موتو G54 نیز از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. پردازش‌های فنی این گوشی توسط تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۰ انجام می‌شوند. موتو G54 به باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ ۳۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیرر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

جدا از این تفاوت، انتظار می‌رود هر دو گوشی موتو G54 و G84 از مشخصات فنی مشابهی مانند اندروید ۱۳، اسپیکرهای دوگانه، شبکه ۵G و سنسور اثرانگشت کنار بدنه برخوردار شوند.

 
۱۰ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 1 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها