شهر موبایل برخی از مشخصات سخت افزاری گوشی تاشوی صدفی جدید هواوی فاش شدند - گوشی سیتی

شرکت هواوی حدود یک سال و نیم قبل از نخستین گوشی تاشوی صدفی خود با نام هواوی P50 پاکت رونمایی کرد و در سال گذشته نیز شاهد عرضه نسخه‌ای ارزان‌تر از این گوشی با نام هواوی پاکت اس بودیم. اکنون به گفته یکی از افشاگران قابل اعتماد، این شرکت در حال کار روی نسل بعدی گوشی‌های تاشوی صدفی خود است که طی سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.


 

به گفته این افشاگر که «Digital Chat Station» نام دارد؛ این گوشی تاشوی صدفی در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شده و به احتمال زیاد، شاهد معرفی آن در کنار سری هواوی میت ۶۰ خواهیم بود. این افشاگر ادعا می‌کند که هواوی پشتیبانی از سیستم دیمینگ PWM را به این گوشی اضافه کرده تا چشم‌های کاربران در نور کم آسیب کمتری ببینند.

همانند سایر گوشی‌های صدفی بازار، هواوی سعی داشته این محصول را نازک و سبک نگه دارد؛ اما درباره ابعاد دقیق آن چیزی نمی‌دانیم. این گوشی همچنین قرار است تا نمایشگر بیرونی یا کاور دیسپلی بزرگ‌تری را به همراه داشته باشد.

به ادعای «Digital Chat Station»، ظرفیت باتری این گوشی معادل با ۴٫۵۲۰ میلی آمپر است که شامل دو باتری با ظرفیت‌های ۱٫۲۵۰ و ۳٫۱۷۰ میلی آمپری می‌شود. پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز در این محصول وجود خواهد داشت.


 

متاسفانه هنوز اطلاعات خاصی درباره چیپست یا سیستم دوربین این گوشی تاشو وجود ندارد؛ ولی احتمالا در هفته‌های آتی شاهد افشای مشخصات بیشتری خواهیم بود. همانند سایر محصولات هواوی، این گوشی نیز فاقد سرویس‌های گوگل است و امکان استفاده از ۵G یا نسل پنجم اینترنت همراه نیز با آن وجود ندارد؛ این امر، بدون شک محبوبیت محصول جدید هواوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

درباره گوشی تاشوی صدفی جدید این شرکت چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران هواوی P50 پاکت بودید یا به عقیده شما، دوران گوشی‌های هواوی در بازار به پایان رسیده است؟

 
۱۴ تیر ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 36 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 5 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها