شهر موبایل این گوشی امکان تغییر سرعت پردازنده مرکزی را در اختیار شما قرار می‌دهد! - گوشی سیتی

برند ریلمی اخیرا تایید کرد که پرچمدار جدید این شرکت موسوم به ریلمی جی‌تی ۵ (GT5) در تاریخ ۲۸ اوت مصادف با ۶ شهریور رونمایی خواهد شد. این گوشی موردانتظار احتمالا یک پرچمدار مقرون به صرفه خواهد شد که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برد. حالا اما به تازگی این برند تایید کرده است که ریلمی جی‌تی ۵ با یک قابلیت ویژه همراه خواهد شد که نظیر آن را قبلا در هیچ گوشی هوشمندی ندیده‌ایم.

شرکت ریلمی با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی Weibo تایید کرد که ریلمی جی‌تی ۵ از  یک پنل ویژه برای کنترل عملکرد پردازشی دستگاه بهره خواهد برد. به لطف تنظیمات موجود در این پنل، کاربر قادر خواهد بود که به راحتی سرعت پردازنده مرکزی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو را تغییر دهد.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، تصاویری از پنل ریلمی جی‌تی ۵ را در اختیار کاربران قرار داده است. این تصاویر نشان می‌دهند که سرعت هسته‌های اصلی، پردازشی و کم مصرف پردازنده مرکزی به طور جداگانه قابل تغییر خواهد بود. انتظار می‌رود این تنظیمات برای هر برنامه و به طور مستقل قابل تطبیق باشد. برای مثال، کاربران می‌توانند برای اجرای بازی‌های گرافیکی سرعت پردازنده را افزایش دهند. از سوی دیگر، برای برنامه‌های معمولی نیز کاربران قادر خواهند بود که سرعت تراشه را کاهش دهند تا انرژي کمتری مصرف شود.

شایان ذکر است که قابلیت افزایش سرعت پردازنده مرکزی به طور معمول در دسترس کاربران قرار ندارد و تنها با روت کردن دستگاه و یا استفاده از برنامه‌های شخص ثالث فعال می‌شود. در این راستا، ریلمی جی‌تی ۵ به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که این ویژگی کاربردی را به آسانی و بدون نیاز به انجام کار خاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی ۵ در کانفیگ قدرتمند حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی عرضه خواهد شد که آن را به یکی از قدرتمندترین محصولات بازار تبدیل می‌کند.

 
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 23 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 22 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها