شهر موبایل اینفینیکس GT 10 پرو رسما معرفی شد: اولین گوشی گیمینگ اینفینیکس با قیمتی اقتصادی! - گوشی سیتی

برند اینفینیکس امروز از گوشی جدیدی به نام اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو رونمایی کرده است که محصولی گیمینگ به شمار می‌رود. این گوشی به لطف پنل پشتی شفاف از طراحی خاص و جذابی بهره می‌برد که به نظر از گوشی‌های برند ناتینگ الهام گرفته شده است. در کنار این طراحی زیبا، اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است که در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طبق اعلام رسمی، قلب تپنده اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۰۵۰ است که از چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۳ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55 بهره می‌برد. تسک‌های گرافیکی نیز توسط پردازنده گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 انجام می‌شود که انتظار می‌رود عملکرد خوبی در اجرای بازی‌ها داشته باشد. تراشه اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو توسط حافظه رم LPDDR4x تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا ۲۵۶ گیگابایت همراه می‌شود.

در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتر، اینفینیکس برای محصول مخصوص بازی خود درگاه کارت حافظه microSD را تدارک دیده است که از کارت حافظه تا ۱ ترابایت پشتیبانی می‌کند. با قابلیت حافظه رم مجازی، رم اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو تا ۸ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

پنل جلویی اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو میزبان نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. البته این نمایشگر در دو حالت ۹۰ و ۶۰ هرتزی نیز قابل تنظیم است. به علاوه، نمایشگر اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد.

این پنل ۱۰ بیتی قادر است به نرخ روشنایی حداکثری ۹۰۰ نیتی دست پیدا کند و از تنظیم نور ۱۹۲۰ هرتزی PWM استفاده می‌کند. برای امنیت بیشتر، سنسور اثرانگشت در نمایشگر اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو جای گرفته است.

انرژی موردنیاز اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی با آداپتور شارژ PD پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی این گوشی شامل اسپیکرهای استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. در این گوشی همچنین موتور لرزشی ۴D به کار رفته است که عملکرد بازخورد لمسی را بهبود می‌بخشد.

در پنل پشتی اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو سنسور ۱/۱٫۶۷ اینچی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.75 قرار گرفته که با دو دوربین ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقرای تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف، دوربین اصلی و جلویی این گوشی به ترتیب از چهار LED و دو LED استفاده می‌کند.

اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری XOS 13 روانه بازار خواهد شد. اینفینیکس تضمین داده که تعداد برنامه‌های از پیش نصب‌شده کمتر خواهد بود و هیچ تبلیغی در گوشی نمایش داده نخواهد شد. یکی از ویژگی‌های جالب اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو جعبه آن است چرا که می‌تواند نقش یک هولدر شارژ و یا آمپلی‌فایر صوتی را به خود بگیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی این گوشی نیز بین بازه ۲۴۰ تا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

 
۱۱ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 23 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 2 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها