شهر موبایل اچ‌تی‌سی Wildfire E Star با نمایشگر ۶٫۵ اینچی رسما معرفی شد - گوشی سیتی

برند اچ‌تی‌سی (HTC) به تازگی از گوشی جدیدی رونمایی کرده Wildfire E Star نام دارد و محصولی پایین‌رده به شمار می‌رود. این گوشی به نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی مجهز است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر گوشی جدید اچ‌تی‌سی میزبان ناچ قطره‌ای است که در آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قلب تپنده اچ‌تی‌سی Wildfire E Star تراشه پایین‌رده Unisoc SC9832C است که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

در پنل پشتی گوشی اچ‌تی‌سی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۰٫۰۸ جای دارد. انرژی موردنیاز اچ‌تی‌سی Wildfire E Star توسط باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۵ واتی تامین می‌شود. به عنوان یک محصول پایین‌رده، این گوشی با نسخه گو اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد که البته دور از انتظار نیز نبود.

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی اچ‌تی‌سی Wildfire E Star می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متریی هدفون اشاره کرد. در حال حاضر، این گوشی تنها در لیست آفریقا اچ‌تی‌سی لیست شده و هنوز برچسب قیمتی و نحوه عرضه ‌آن مشخص نشده است.

 
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها