شهر موبایل اپل پتنت جدیدی در رابطه با کمربند ایمنی خودرو را ثبت کرد! - گوشی سیتی

با وجودی که اپل هرگز به صورت رسمی اشاره‌ای به برنامه‌های خود برای ورود به بازار خودرو نداشته است؛ این شرکت در چند وقت اخیر پتنت‌های متعددی را ثبت کرده که بسیاری از آنها، تکنولوژی‌های مربوط به خودرو هستند. اپل در جدیدترین پتنت خود، به سراغ کمربند ایمنی خودرو‌ها رفته تا استفاده از آن را برای کاربران آسان‌تر کند.


 

این شرکت قصد دارد تا چراغ‌هایی را درون قفل کمربند قرار داده که در کنار سهولت بیشتر برای اتصال آن در هنگام شب، راننده و سرنشینان را از بسته بودن کمربند مطمئن کنند. در این پتنت، شاهد پوششی شفاف روی دکمه قفل هستیم که نور را برای کاربر قابل مشاهده می‌کند.

این کمربند به شکلی طراحی شده تا در هنگام باز بودن آن، چراغ روشن باشد و تنها پس از بسته شدن کمربند خاموش شود. این چراغ پس از توقف و خاموش کردن خودرو، مجددا روشن شده تا راننده و سرنشینان به راحتی قفل کمربند را پیدا کنند. با توجه به استفاده گسترده از دکمه‌های قرمز در ماشین‌های امروزی، این نور نیز به رنگ قرمز خواهد بود.


سیستم مشابه به کار رفته در قفل کمربند خودرو‌های اسکودا

درباره این پتنت جدید کوپرتینویی‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا اپل خواهد توانست تا مانند سایر محصولات انقلابی خود، با عرضه یک خودرو نیز بازار را دگرگون کند؟

 
۳۱ خرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 18 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 21 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها