شهر موبایل اپل واچ‌های جدید در پایگاه داده بلوتوث رویت شدند - گوشی سیتی

اپل این هفته فهرستی را برای یک زیر سیستم watchOS 2023 در پایگاه داده محصولات بلوتوث ثبت کرد. اگرچه جای تعجب نیست، اما این لیست نشان می‌دهد که این شرکت در ماه سپتامبر (شهریور) آماده عرضه مدل‌های جدید اپل واچ است، همانطور که هر سال این کار را انجام می‌دهد.

این لیست جزییات خاصی را فاش نمی‌کند. اپل واچ سری ۸ فعلی، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کنند و به نظر نمی‌رسد که اپل واچ‌های جدید تغییر خاصی داشته باشند.


 

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، مدل های جدید اپل واچ امسال شامل اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا خواهند بود. او انتظار دارد که هر دو مدل برای عملکرد سریع‌تر به تراشه S9 مجهز شوند که جهشی بزرگ نسبت به سه نسل قبلی پردازنده‌های اپل واچ دارد. از طرفی شایعه شده است که گزینه‌های رنگی جدیدی از جمله صورتی برای سری ۹ و روکش تیره برای بدنه تیتانیومی اپل واچ اولترا بعدی در نظر گرفته شده است؛ اما انتظار نمی‌رود نسل سوم اپل واچ SE تا سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

به طور کلی به نظر نمی‌رسد که اپل واچ‌های جدید امسال در مقایسه با مدل‌های نسل قبل خود ارتقای خاصی داشته باشند. در عوض اپل طبق گزارش‌ها در حال آماده‌سازی اپل واچ نسل ۱۰ با طراحی متحول شده و تغییرات بزرگ است، اما مارک گورمن به تازگی اظهار کرده که شاید اپل رویکرد خود را در مورد عرضه هرساله اپل واچ تغییر دهد، بنابراین شاید اپل واچ سری ۱۰ نه در سال ۲۰۲۴، بلکه در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. او همچنین گفته که اپل قصد دارد اپل واچ X را با طراحی نازکتر و احتمالا یک سیستم اتصال بند جدید مغناطیسی راهی بازار کند.

اپل نسل ۹ اپل واچ‌های امسال خود را به همراه اپل واچ اولترا نسل دوم، قرار است طی رویداد سالیانه خود که گفته شده در روز سه شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) انجام می‌شود، معرفی خواهد کرد، اما این شرکت هنوز به طور رسمی این رویداد را اعلام نکرده است.

 
۲۸ مرداد ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 20 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 19 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها