شهر موبایل اپل رسما تاریخ معرفی آیفون 14 را اعلام کرد - گوشی سیتی

دقایقی پیش اپل رسما اعلام کرد که یک رویداد ویژه را در روز چهارشنبه ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی و ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد کرد. این رویداد در سالن تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینوی کالیفرنیا برگزار خواهد شد و همانطور که اخیرا در خبری پیش بینی کرده بودیم، یک بخش حضوری با شرکت اعضای رسانه دعوت شده به اپل پارک، برگزار خواهد شد.

رویداد شهریور بر روی مدل‌های جدید آیفون ۱۴ متمرکز خواهد بود و ما انتظار داریم که در آن آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس ۶٫۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو ۶٫۱ اینچی، و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶٫۷ اینچی معرفی شوند. امسال اپل ظاهرا قرار نیست مدل مینی را عرضه کند و اپل آیفون ۱۴ مکس بزرگ‌تر را جایگزین این محصول کرده است که گفته شده انتظارات اپل را از فروش برآورده نکرده است.


 

در حالی که هیچ تغییر چشم‌گیری در مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ رخ نخواهد داد، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو دارای دو بریدگی کپسولی و دایره‌ای کنار هم به جای ناچ چند ساله اپل خواهند بود، همچنین تراشه A16 Bionic، دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی از موارد دیگر ارتقاهای سری پرو آیفون ۱۴ هستند.

مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ همچنان از تراشه A15 استفاده خواهند کرد و در قسمت دوربین هم تغییر خاصی نخواهند داشت، اما احتمالا می‌توانید روی رنگ‌های جدید، لنز اولترا واید به روز شده، مودم ۵G جدیدتر و سریع‌تر، و وای فای ۶E آنها حساب باز کنید. 

برای همراهی با مدل‌های جدید آیفون، اپل در حال کار روی اپل واچ‌های جدید خود است؛ اپل واچ سری ۸ جدید در حال توسعه است که می‌تواند حالت به روز شده کم مصرف، عمر باتری بیشتر، سنجش دمای بدن، تراشه S8 و برخی موارد احتمالی دیگر مانند تشخیص تصادف خودرو را به ارمغان آورد. اپل همچنین در نظر دارد یک مدل رده بالا از اپل واچ را (شاید با نام اپل واچ پرو) که دارای طراحی جدید، اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر، و بدنه بسیار با دوام‌تر است، برای ورزشکاران حرفه‌ای و افرادی که در شرایط سخت کار می‌کنند عرضه کند.

ما همچنین منتظر معرفی ایرپادز پرو نسل دوم، آیپد اقتصادی جدید نسل دهم، سری آیپد پروهای جدید، مک پرو جدید با تراشه اختصاصی اپل و موارد دیگر هستیم، اما احتمال عرضه این محصولات در رویدادی جداگانه در ماه مهر بیشتر از رویداد شهریور اپل است.

اپل رویداد ۱۶ شهریور خود را در وب سایت رسمی خود، یوتیوب و اپل تی وی از طریق اپلیکیشن آن پخش خواهد کرد و البته مثل همیشه شما عزیزان می‌توانید در زمان پخش این رویداد به طور زنده با پوشش خبری آن با ما همراه باشید.

 
۲ شهریور ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 24 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها