شهر موبایل اپل در مورد علت محدود کردن زوم آیفون ۱۵ پرو مکس توضیح داد - گوشی سیتی

معاون مهندسی نرم افزار دوربین اپل به تازگی در مصاحبه‌ای توضیح داده که چرا سیستم لنز تتراپریسم آیفون ۱۵ پرو مکس به زوم اپتیکال ۵ برابری محدود شده است، در حالی که در رقبایی مانند گلکسی اس ۲۳ اولترا شاهد زون ۱۰ برابری هستیم.

اپل می‌گوید لنز تله فوتو آیفون ۱۵ پرو مکس دارای پیشرفته‌ترین سیستم تثبیت کننده دوربین این شرکت تا به امروز است، که  شامل ترکیبی از لرزشگیر اپتیکال و یک ماژول تغییر حسگر سه بعدی فوکوس خودکار می‌شود. مک کورمک گفته که لنز زوم ۵ برابری آیفون در مقایسه با لنزهای ۱۰ برابری می‌تواند «به طرزی باورنکردنی خوب» تثبیت شود.


 

مک کورمک در این مصاحبه توضیح داده که زوم ۵ برابری چیزی است که ما می‌توانیم به خوبی آن را تثبیت کنیم؛ اگر به زوم ۱۰ برابری نگاه کنید، مگر اینکه ثابت‌ترین عقربه‌های دنیا یا یک سه پایه داشته باشید، وگرنه استفاده از آن بسیار دشوار است.

از طرف دیگر ماکسیم ورون مدیر ارشد بازاریابی محصولات آیفون نیز در همین مصاحبه عنوان کرده که لنز ۵x آيفون ۱۵ پرو مکس در f/2.8 باز می‌شود و امکان مدیریت عالی نور را فراهم می‌کند. در مقایسه لنز ۱۰x گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ دارای دیافراگم f/4.9 است. حتما می‌دانید که هرچه عدد این دیافراگم کمتر باشد، نور بیشتری توسط سنسور دوربین جذب می‌شود که می‌تواند به ویژه برای عکس‌های حالت شب مفید باشد.

مک کورمک و ورون در مصاحبه اخیر با Numerama درباره آخرین نوآوری‌های دوربین در تمام مدل‌های آيفون ۱۵ صحبت کرده اند، که اگر مایل به دیدن جزییات بیشتر این مصاحبه هستید، باید روی لینک این مصاحبه کلیک کنید.

 
۳۰ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 21 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها