شهر موبایل امکان جستجوی مکان‌های مورد علاقه در Google Maps آسان‌تر شد - گوشی سیتی

به کمک اپلیکیشن Google Maps شما می‌توانید از تب‌های پایین وارد بخش Saved شده و مکان‌های مورد علاقه خود را در این قسمت ذخیره کرده و به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما در آپدیت جدید، شما می‌توانید مکان‌های مورد علاقه خود را به همراه ایموجی‌ها ویرایش کرده و از این طریق، آسان‌تر از پیش به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ایموجی‌های در نظر گرفته شده، همان مواردی است که در اپلیکیشن Messages به آن‌ها دسترسی دارید. به این ترتیب می‌توانید از ایموجی غذا، ورزش یا هر مورد دیگه‌ای به عنوان نماد یک مکان استفاده کنید.

برای اضافه کردن ایموجی کافی است وارد اپلیکیشن Google Maps شده و از تب‌های پایین وارد بخش Saved شوید. البته باید بدانید که لیست‌های از پیش تعیین شده مانند Favorites یا Want to go یا گزینه‌های دیگر از این طریق قابل ویرایش نبوده و باید لیست جدیدی برای خود بسازید و سپس یک ایموجی را برای این لیست در نظر بگیرید. سپس گزینه‌های دلخواه خود را به این لیست اضافه کنید.

وقتی گزینه‌ها را به لیست اضافه کردید، زمانی که در حین حرکت به یکی از این گزینه‌ها نزدیک شوید، نام محل مورد نظر به همراه ایموجی در نظر گرفته شده روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. به نظر می‌رسد که آيکون پین آنچنان که باید و شاید مطابق سلیقه کاربران نیست و اضافه شدن ایموجی به جای آن، می‌تواند تأثیر بهتری روی شخص استفاده کننده بگذارد. به این ترتیب از طریق ایموجی در نظر گرفته شده شما می‌توانید متوجه شوید که به یک رستوران، باشگاه ورزشی یا کافه نزدیک می‌شوید، ‌بدون این که آ» را از طریق گوگل مپ انتخاب کرده باشید.

به کمک تنوع زیاد ایموجی‌ها، شما می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر به دنبال مکان‌های مورد نظر خود بگردید و این موضوع مسلما شما را شدیدا خوشحال خواهد کرد و بیش از پیش می‌توانید از اپلیکیشن Google Maps استفاده کنید.

 
۱۹ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 10 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها