شهر موبایل ارمس از کلکسیون بند‌های مخصوص اپل واچ سری ۹ خود رونمایی کرد! - گوشی سیتی

ارمس که یکی از برند‌های لوکس فشن در سطج جهان محسوب می‌شود؛ سالهاست که با اپل همکاری داشته و بند‌های مخصوص اپل واچ را ارائه می‌دهد. این شرکت به تازگی از بند‌های جدید مخصوص اپل واچ سری ۹ خود رونمایی کرده که شامل گزینه‌هایی از جنس چرم نیز می‌شوند.


 

شرکت اپل طی رویداد دیشب خود، اعلام کرد که جهت حفظ محیط زیست استفاده از چرم برای لوازم جانبی محصولات خود را متوقف کرده و دیگر کاور‌های آیفون یا بند‌های اپل واچ چرمی را ارائه نخواهد داد. با این وجود، قرارداد میان اپل و ارمس همچنان ادامه داشته و این برند لوکس همچنان می‌تواند تا بند‌های چرمی مخصوص اپل واچ سری ۹ را به فروش برساند.

در کنار بند‌های سینگل تور و دابل تور ارمس که از جنس نایلون بافته ساخته شده‌اند؛ گزینه‌های متفاوتی از جنس چرم گاو نیز به چشم می‌خورند. قیمت بند‌های ارمس مخصوص اپل واچ سری ۹، بین ۳۴۹ تا ۵۸۹ دلار است و در سوی دیگر، امکان تهیه اپل واچ سری ۹ به همراه این بند‌ها با قیمت ۱٫۲۴۹ تا ۱٫۵۳۹ دلار نیز وجود دارد. پیش‌خرید بند‌های جدید ارمس، از حالا ممکن است و فروش رسمی آن نیز در کنار اپل واچ سری ۹ از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز می‌شود.


 

در سوی دیگر، شرکت اپل برای جایگزینی چرم در لوازم جانبی خود از متر‌یال پارچه‌ای جدیدی با نام FineWoven رونمایی کرد که ۶۸ درصد آن از محصولات بازیافتی ساخته شده است. این متر‌یال، آسیب بسیار کمتری به محیط زیست وارد کرده و قرار است تا شاهد عرضه کاور‌های مخصوص آیفون و بند‌های اپل واچ از این جنس باشیم.

 

درباره بند‌های گران قیمت ارمس برای اپل واچ سری ۹ چه فکر می‌کنید؟ آیا راهکار جدید اپل جهت عدم استفاده از چرم را می‌پسندید یا عقیده دارید که متر‌یال پارچه‌ای حس لوکس بودن چرم را به کاربر القا نخواهد کرد؟

 
۲۲ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 14 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها