شهر موبایل آیپد پرو اولد با حافظه داخلی ۴ ترابایتی عرضه خواهد شد! - گوشی سیتی

به ادعای یک بلاگ کره‌ای، شرکت اپل قصد دارد تا نسل بعدی آیپد پرو با نمایشگر اولد را با حافظه داخلی حداکثر ۴ ترابایتی روانه بازار کند. این بلاگ سابقه چندان درخشانی در افشای اطلاعات صحیح ندارد؛ اما می‌گوید که منبع این خبر، یکی از تامین کنندگان قطعات برای اپل است.


 

نسل‌های فعلی آیپد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی، با حافظه داخلی حداکثر ۲ ترابایتی قابل تهیه هستند و در صورت حقیقت داشتن این شایعه، در نسل بعدی این تبلت‌های گران قیمت شاهد دو برابر شدن حداکثر حافظه داخلی خواهیم بود. نسخه‌های ۱ و ۲ ترابایتی آیپد پرو، همچنین دارای رم ۱۶ گیگابایتی هستند و بعید نیست که در نسل بعدی، شاهد عرضه نسخه‌های ۲ و ۴ ترابایتی با رم ۲۴ یا ۳۲ گیگابایتی باشیم.

با توجه به سابقه اپل در عرضه محصولات حرفه‌ای خود با حافظه داخلی بالا، این امر چندان نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این شرکت برای نخستین بار نسل پنجم آیپد پرو را با حافظه داخلی ۲ ترابایتی روانه بازار کرد و در نسل فعلی یا همان نسل ششم نیز شاهد اضافه شدن پشتیبانی از ضبط ویدیو‌های ProRes با رزولوشن ۴K بودیم.


 

در صورت عرضه گران‌ترین نسخه آیپد پرو با حافظه داخلی ۴ ترابایتی، احتمالا حافظه داخلی نسخه پایه این محصول نیز دو برابر شده و به ۲۵۶ گیگابایت افزایش می‌یابد. این امر، یکی از ضعف‌های نسخه پایه نسل فعلی را برطرف کرده که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خود، تنها توان ضبط ویدیو‌های ProRes با رزولوشن ۱۰۸۰p را دارد.

نسل بعدی آیپد پرو با نمایشگر اولد احتمالا طی سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. برخی از گزارشات، به آغاز تولید انبوه این محصول در اوایل سال آینده میلادی اشاره می‌کنند و نسل جدید مجیک کیبورد با ترک‌پد بزرگ‌تر و قاب پشتی آلومینیومی نیز به همراه این محصول معرفی شده که شباهت آن به یک لپ‌تاپ را بیشتر می‌کند. این نسل از آیپد پرو، مهم‌ترین آپگرید این سری از سال ۲۰۱۸ محسوب شده و در کنار نمایشگر‌های اولد، شاهد استفاده از چیپست M3 و نمایشگر‌های بزرگ‌تر نیز خواهیم بود.


 

درباره احتمال عرضه نسل جدید آیپد پرو با حافظه داخلی ۴ ترابایتی چه فکر می‌کنید؟ با در نظر گرفتن محدودیت‌های iPadOS، آیا این مقدار حافظه داخلی کاربردی خواهد بود یا خیر؟

 
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 45 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 4 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها