شهر موبایل آنر پلی 40 پلاس 5G به همراه باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد! - گوشی سیتی

شرکت آنر که در امروز گوشی آنر X6 را روانه بازار انگلستان کرده؛ از محصول میان رده جدیدی نیز به نام آنر پلی ۴۰ پلاس ۵G رونمایی کرده است.  این گوشی به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت مثال زدنی ۶۰۰۰ میلی آمپری به بازار می‌آید.


 

آنر پلی ۴۰ پلاس ۵G دارای نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. در بالای این نمایشگر، شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است. سنسور اثر انگشت آنر پلی ۴ پلاس ۵G، روی دکمه پاور گوشی قرار دارد.

دوربین اصلی این گوشی که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را دارد؛ توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. آنر تصمیم گرفته تا در این محصول نیز از زبان طراحی خاص خود که شامل دو حلقه بزرگ در بخش دوربین است؛ استفاده کند. در نسخه‌های رنگی این گوشی، اطراف این دو حلقه رنگ متفاوتی داشته و مانند عدد ۸ انگلیسی به نظر می‌رسند؛ اما در نسخه مشکی رنگ آن، شاهد طراحی ساده‌تری هستیم.


 

ظرفیت باتری این گوشی، معادل با ۶۰۰۰ میل آمپر بوده که بزرگ‌ترین باتری قرار گرفته در گوشی‌های آنر تا به امروز محسوب می‌شود. حداکثر سرعت شارژ این گوشی نیز ۲۲.۵ وات است که آن را در رده محصولاتی چون آنر X7 و X8 قرار می‌دهد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 6.1 است.

آنر پلی ۴۰ پلاس ۵G، در سه نسخه متفاوت روانه بازار می‌شود. نسخه پایه این گوشی، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز به بازار می‌آیند.

 

این گوشی در رنگ‌های بنفش، آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه شده و قیمت آن برای نسخه پایه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، معادل با ۱۱۹۹ یوآن (حدود ۱۶۵ دلار) است. نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۱۳۹۹ یوآن (حدود ۱۹۵ دلار) را داشته و نهایتا، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز با قیمت ۱۵۹۹ یوآن (حدود ۲۲۰ دلار) روانه بازار خواهد شد.

درباره گوشی جدید آنر چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

 
۲۸ مهر ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 20 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها