شهر موبایل آنر ایکس ۸ 5G با پردازنده اسنپدراگون 480+ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد - گوشی سیتی

کمپانی آنر اخیرا گوشی ایکس ۸ ۵G خود را به طرز بی‌سر و صدایی معرفی کرده است. این شرکت ۶ ماه قبل آنر ۸ ایکس را معرفی کرده و اکنون در نسخه ۵G آن، تفاوت‌هایی بیشتر از اتصال نسل پنجم اینترنت همراه وجود دارد.


ویژگی‌های کلیدی آنر ۸ ایکس ۵G

آنر ۸ ایکس ۵G دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی با پنل IPS LCD بوده که رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. بار پردازشی این گوشی نیز بر عهده تراشه اسنپدراگون ۴۸۰+ خواهد بود. لازم به ذکر است که آنر ۸ ایکس از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ برخوردار بود و با توجه به آن، اکنون نسخه ۵G از پردازنده قدرتمندتری بهره خواهد بود. آنر ۸ ایکس ۵G تنها در یک پیکربندی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.


نمایی از پنل جلویی آنر ۸ ایکس ۵G

با وجود این پیشرفت‌ها، آنر برای حفظ قیمت این گوشی مجبور به حذف برخی از ویژگی‌های این گوشی شده است. برای مثال آنر ۸ ایکس ۵G فاقد دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آنر ۸ ایکس نیز با یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 جایگزین شده تا در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه آنر ۸ ایکس ۵G را تشکیل دهند. همچنین این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بوده که درون یک حفره قطره‌ای تعبیه شده است.


نمایی از پنل پشتی آنر ۸ ایکس ۵G در رنگ‌های آبی اقیانوسی و مشکی

انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین شده که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر ۸ ایکس ۵G در رنگ‌های آبی اقیانوسی و مشکی عرضه خواهد شد و همچنان اطلاعاتی در مورد قیمت و دسترسی این گوشی موجود نیست.

 
۳ مرداد ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : سرویس خبر تاريخ : 25 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها