شهر موبایل احتمال حضور تیم «ای‌اف‌سی ریچموند» از سر‌یال «تد لَسو» در FIFA 23! - گوشی سیتی

به تازگی، کاربران ردیت متوجه حضور نام تیم «ای‌اف‌سی ریچموند» از سر‌یال محبوب «تد لَسو» در ریتینگ‌های عنوان FIFA 23 شده‌اند! این سر‌یال کمدی که توسط اپل تی وی پلاس پخش می‌شود؛ با موفقیت زیادی روبرو شده و چالش‌های یک مربی ناشی فوتبال آمریکایی برای هدایت یک تیم فوتبال در لیگ انگلستان را به تصویر می‌کشد.


 

شرکت EA Games که تولید فرنچایز بازی‌های FIFA‌ را بر عهده دارند؛ به سرعت نام و تصاویر این تیم را از وبسایت خود حذف کرده‌اند. با توجه به سطح بالای جزئیات دیده شده در این میان، بعید است که تنها با یک اشتباه یا باگ طرف باشیم.

شرکت اپل مدتی پیش یک قرارداد لایسنسینگ به ارزش ۵۰۰ هزار پوند را با لیگ برتر انگستان امضا کرده بود که به آنها، اجازه استفاده از تصاویر واقعی بازی‌ها و لوگوی تیم‌های انگلیسی در سر‌یال «تد لسو» را می‌داد. با توجه به همکاری پیشین بین لیگ برتر انگلستان و EA Games، بعید نیست که «ای‌اف‌سی ریچموند» نیز به جمع‌ تیم‌های انگلیسی FIFA 23 اضافه شود!

بازی FIFA 23 به طور رسمی از تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) منتشر خواهد شد؛ البته، پیش‌خرید کنندگان آن می‌توانند تا کمی زودتر و در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) این عنوان را تجربه کنند. سر‌یال «تد لسو» اخیرا موفق به کسب جایزه امی برای بهترین سر‌یال کمدی سال ۲۰۲۲ شد؛ این سر‌یال در سال گذشته نیز این جایزه را کسب کرده بود و فصل سوم آن هم در راه است.


 

متاسفانه، عنوان FIFA 23 آخرین بازی فوتبال EA Sports با این نام خواهد بود و با پایان قرارداد EA با فیفا، از سال آینده این بازی‌ها با نام EA Sports FC منتشر می‌شوند. شما درباره تغییر نام سری فیفا و حضور تیم «ای‌اف‌سی ریچموند» در عنوان بعدی این شرکت چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 
۲۴ شهریور ۱۴۰۱

۰ نظر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 76 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 17 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها