شهر موبایل تمام آنچه که میخواهید درباره ادوبی افتر افکت Adobe After Effects بدانید - گوشی سیتی

افتر افکت نرم افزاری است که به کاربر اجازه می دهد تا موشن گرافیکی مانند عناوین متحرک، جلوه های بصری (محو شدن و حل شدن، و همچنین انتقال های پیچیده تر)، انواع تجربه های رسانه ای پویا (سوم پایین، معرفی تمام صفحه، فتومونتاژ) ایجاد کند. ، از جمله توسعه ظاهر برای اصلاح رنگ. همچنین می‌توان از آن برای ویرایش ویدیو استفاده کرد، به‌ویژه پس از افزودن موشن گرافیک و جلوه‌های بصری به فیلم‌هایی که قبلاً ویرایش شده‌اند.

After Effects بخشی از “Creative Cloud” بسته، بنابراین با Adobe Photoshop، Illustrator و سایر برنامه های کاربردی از Adobe ارائه می شود. اغلب توسط ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک متحرک و هنرمندان جلوه‌های بصری استفاده می‌شود، زیرا دارای ویژگی‌های خاصی برای پشتیبانی از جریان کاری آن‌ها است.

آموزش افتر افکت آنلاین!

Adobe After Effects برای چه مواردی استفاده می شود؟

Adobe After Effects برای گرافیک های متحرک و جلوه های بصری استفاده می شود، در اکثر برنامه های تلویزیونی امروزی، فیلم ها، فیلم های کوتاه، تبلیغاتی که همگی به جلوه های بصری نیاز دارند، دیده می شود. همچنین در تجربیات رسانه های جدید که از ویدئو یا عکس برای انتقال پیام استفاده می کنند، نقش حیاتی ایفا می کند. عمدتاً توسط طراحانی که موشن گرافیک را برای پخش، فیلم، برنامه های تلویزیونی یا تبلیغات توسعه می دهند، استفاده می شود.

تکامل افترافکت

Adobe After Effects برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ معرفی شد و از آن زمان، توسط متخصصان در سراسر جهان برای ایجاد تصاویری خیره کننده استفاده می شود. این به ویرایشگرهای ویدیو اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را به سطح بالاتری برسانند و به هنرمندان جلوه های بصری تبدیل شوند که می توانند انواع تغییرات را در یک فایل فیلم مانند یک تکه کاغذ ایجاد کنند.

Adobe After Effects در مارس ۱۹۹۵ منتشر شد، بسیار قبل از اینکه رسانه های اجتماعی و سایت های اشتراک گذاری ویدیو محبوب شوند. این شامل چندین ویژگی برای موشن گرافیک بود که در برنامه های رقیب مانند Ulead Video Studio موجود نبود.

امروزه، After Effects رابط کاملاً متفاوتی دارد، اما هنوز هم همان نرم افزاری است که بسیاری از ویرایشگرهای ویدئو و هنرمندان موشن گرافیک برای کار خود به آن تکیه می کنند. پیشرفت‌ها در After Effects اساساً برای همگام شدن با فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید است که به هنرمندان کمک می‌کند محتوای بهتری تولید کنند.

از Cases برای Adobe After Effects استفاده کنید

افتر افکت را می توان تقریباً برای هر نوع موشن گرافیک و جلوه های بصری استفاده کرد، اما برخی از وظایف وجود دارد که عمدتاً برای آنها استفاده می شود:

  • موشن گرافیک – انیماتورها می توانند پس از افزودن دسته ای از لایه ها و حرکت دادن آنها، تایپوگرافی جنبشی ساده یا پیچیده ایجاد کنند.
  • تصحیح رنگ – افتر افکت انتخاب مناسبی برای رنگ‌بازانی است که می‌خواهند چندین عکس را همزمان تغییر دهند.
  • ویرایش ویدئو – تا آنجایی که ویرایش پیش می‌رود، این نرم‌افزار برای ترکیب فیلم‌های ویدئویی و افزودن گرافیک‌های حرکتی به محصول نهایی فوق‌العاده است.
  • انیمیشن سه بعدی – Adobe After Effects می تواند برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی با فیلم های از پیش رندر شده یا مدل های ساخته شده در نرم افزارهای دیگر مانند Cinema 4D استفاده شود.
  • ایجاد فیلم تثبیت شده – این یکی دیگر از کاربردهای مهم ویرایشگرهای ویدیو است زیرا آنها به راحتی می توانند لرزش های ناخواسته دوربین و سایر مصنوعات را از یک ویدیو حذف کنند.

 

برخلاف Adobe Premiere، After Effects ویژگی‌های زیادی برای ترکیب بندی ندارد، زیرا عمدتاً برای گرافیک‌های حرکتی و تصحیح رنگ استفاده می‌شود. با این حال، تنوع زیاد افزونه ها می تواند به کاربر اجازه دسترسی به کنترل های بیشتری را برای این ویژگی بدهد.

نرم افزار ادوبی افترافکت

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک را می توان به عنوان شکلی از انیمیشن تعریف کرد که از لایه ها و فیلم های متعدد برای ایجاد توهم حرکت استفاده می کند، چه برای معرفی یک برنامه تلویزیونی یا یک لوگو. اگرچه موشن گرافیک اغلب با جلوه های بصری اشتباه گرفته می شود، اما یک تفاوت قابل توجه وجود دارد: عناصر موشن گرافیک در جای خود باقی می مانند (ایستا)، در حالی که جلوه های بصری از فریم به فریم (پویا) تغییر می کنند.

Compositing اصطلاح دیگری است که به کنار هم قرار دادن قطعات مختلف فوتیج و افزودن افکت ها می پردازد.

اغلب اوقات، ترکیب‌بندی و موشن گرافیک دست به دست هم می‌دهند، و هر کسی که عادت به کار با ویدئو دارد، می‌تواند به شما بگوید که هر دو زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

موشن گرافیک در مقابل انیمیشن کلاسیک

بین انیمیشن کلاسیک و موشن گرافیک تفاوت هایی وجود دارد. اولین مورد فقط با نقاشی های دو بعدی ساخته می شود در حالی که دومی از طرف دیگر با استفاده از اشیاء سه بعدی ایجاد می شود. انیماتورهای سنتی معمولاً محتوای جدیدی را ایجاد می کنند که بر روی صفحه نمایش در اندازه های مختلف نمایش داده می شود. با این حال، آنها مانند هنرمندان موشن گرافیک که می توانند بینندگان خود را درگیر کنند و آنها را در داستان هایشان راهنمایی کنند، با مخاطبان خود تعامل ندارند.

انیمیشن کلاسیک یک تکنیک دو بعدی است، در حالی که موشن گرافیک داستان هایی را با استفاده از حرکت، تعامل با مخاطب، طراحی، صدا و غیره بیان می کند. اولین مورد بیشتر در مورد هنر است، در حالی که دومی بیشتر در مورد علم با ریاضیات است. در حالی که انیماتورها می‌توانند از رسانه‌های زیادی برای متحرک کردن نقاشی‌ها از جمله کاغذ، رنگ و پیکسل‌ها استفاده کنند، هنرمندان موشن گرافیک با فناوری کار می‌کنند تا با استفاده از رایانه، تصاویر خلاقانه ایجاد کنند.

اولین افترافکت با ویژگی‌های زیر عرضه شد که به استانداردهای صنعتی تبدیل شدند:

  • ردیابی حرکت (برای دنبال کردن اشیاء در یک ویدیو).
  • کلید زدن (به کاربران اجازه می دهد رنگ پس زمینه را جایگزین کنند).
  • شکل‌گیری (برای انتقال از یک تصویر به تصویر دیگر استفاده می‌شود).
  • تصحیح رنگ.

در طول سال ها، After Effects با ویژگی های حتی بیشتر برای هنرمندان موشن گرافیک که راهی برای ابراز خلاقیت خود با استفاده از این ابزار پیدا کرده اند، ارتقا یافت. نسخه های جدید نیز شامل:

  • یک جدول زمانی طولانی
  • دوربین های سه بعدی
  • نقاط مرجعی که به شما امکان می دهد اشیاء را فقط با کلیک روی یک عکس در یک صحنه قرار دهید.
  • یک صف رندر که می توانید از آن برای رندر چند ترکیب به طور همزمان استفاده کنید.

دو سال بعد، After Effects بیش از یک میلیون کاربر داشت که از آن برای ایجاد موشن گرافیک برای نمایش های تلویزیونی، تریلر فیلم، تبلیغات، وب سایت ها، موزیک ویدیوها و موارد دیگر استفاده کردند. در سال ۱۹۹۹، نسخه ۳ با افکت های اضافه درخواست شده توسط جامعه منتشر شد، مانند تثبیت کننده چرخش، که به شما امکان می دهد حرکت دوربین را در فیلم ها اصلاح کنید و ویژگی جدید جلوه های رنگی.

سپس در سال ۲۰۰۲، After Effects 4 با ویژگی‌های جدیدی منتشر شد که با صرفه‌جویی در زمان با کارهایی مانند رندر کردن ترکیب‌ها بر اساس نوع لایه یا محدوده فریم، سریع‌تر کار کرد. برخی از تغییرات رابط به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر تنظیمات خود داشته باشند.

After Effects 4 همچنین شامل یک موتور رندر جدید بود که از برنامه‌ای به نام Alchemy، یک پردازشگر ریاضی توسط SGI، برای رندر کردن ترکیب‌بندی‌ها در فرمت RGB 8 بیتی یا ۱۶ بیتی برای جلوه‌های بصری بهتر و تصحیح رنگ استفاده می‌کرد. سال بعد، ادوبی Alias ​​Wavefront، شرکت توسعه دهنده Maya را خریداری کرد. سپس مایا را در After Effects ادغام کردند، که به کاربران اجازه می دهد از این نرم افزار انیمیشن سه بعدی برای ایجاد گرافیک سه بعدی استفاده کنند.

After Effects 5 (و ۶) با ویژگی‌های زیر عرضه شد: دوربین‌های سه‌بعدی که به شما امکان می‌دهند اشیاء موجود در فضا را در حال حرکت به سمت یا دور از دوربین و ردیابی حرکت در یک صحنه سه بعدی بدون تراک مات، کانال‌های رنگی ۱۶ بیتی، Photoshop 3D ردیابی کنید. موتوری که به شما امکان می دهد عناصر دو بعدی را از یک صحنه استخراج کنید و آنها را به صورت لایه در فتوشاپ قرار دهید، طرح حرکتی که یک ابزار انیمیشن تعاملی فریم به فریم برای کمک به زمان بندی فریم های کلیدی است.

در طول سال‌ها، After Effects ویژگی‌های بیشتری را برای هنرمندان موشن گرافیک شامل پلاگین‌های Trapcode برای جلوه‌های پیشرفته، ماسک‌ها و amp; حالت های ترکیبی برای ایجاد جلوه های ترکیبی چشمگیر، متن اکسترود شده سه بعدی که لوگوها را از نظر بصری جذاب تر می کند و نصب رایگان Cinema 4D Lite.

نحوه یادگیری افترافکت

دانستن اینکه adobe After Effects چیست و یادگیری Adobe After Effects چندان سخت نیست، به خصوص اگر شخصی از قبل اصول ویرایش ویدیو را بداند. ما در FMC Training همه چیز را از کلاس‌های آنلاین ادوبی زنده برای افترافکت، ویدیوهای درخواستی، و دوره‌های آموزشی با سرعت شما ارائه می‌دهیم.

علاوه بر این، Adobe Creative Cloud به کاربران امکان دسترسی به کل مجموعه نرم افزارهای Adobe را می دهد. این بدان معنی است که دانش آموزان می توانند روی پروژه های خود در After Effects کار کنند و سپس آنها را در Premiere ویرایش کنند یا با Character Animator انیمیشن کنند.

کلاس برای تمام سطوح! دوره های ما برای مبتدیان و همچنین زبان آموزان پیشرفته ای طراحی شده است که به دنبال بهبود مهارت های خود هستند.

نحوه دریافت افترافکت

شما می توانید Adobe After Effects را در چند نسخه مختلف که مطابق با نیازهای شما هستند دانلود کنید. بهترین راه حل برای فریلنسرها و مبتدیان، اشتراک ماهانه از طریق Adobe Creative Cloud است.

برای همه کسانی که می‌خواهند این نرم‌افزار را امتحان کنند، یک نسخه آزمایشی رایگان از اینجا دریافت کنید:

آزمایشی Adobe CC

اگر آن را دوست دارید، می توانید در Adobe After Effects با قیمت ۲۰٫۹۹ دلار در ماه یا ۵۲٫۹۹ دلار برای کل سال مشترک شوید.

اگر یک مشتری سازمانی هستید و نیاز به اجرای این برنامه بر روی چندین رایانه در شرکت خود دارید، در تماس با بخش فروش Adobe برای قیمت ویژه تردید نکنید.

 

ابزارهای مفید شخص ثالث برای افترافکت

افتر افکت افکت‌های زیادی ندارد، اما هزاران افزونه شخص ثالث می‌توانند گردش کار را بهبود بخشند.

برخی از بهترین افزونه‌ها برای افترافکت عبارتند از Autofill، Subtitle Pro، FreqReact و Element 3D.

پست وبلاگ ما را در مورد افترافکت های Adobe After Effects و نحوه نصب آنها ببینید.

افترافکت چگونه کار می کند؟

After Effects به عنوان یک برنامه جداگانه اجرا می شود و با استفاده از Bridge به سایر برنامه های Adobe متصل می شود.

یکی از مهمترین مزایای این نرم افزار این است که می تواند با هر فوتیج کار کند، بنابراین نیازی به تبدیل فایل های XAVC یا ProRes قبل از ویرایش آنها نیست. همچنین، اگر می‌خواهید فایل‌ها را به فرمت دیگری ارائه کنید، مجبور نیستید رمزگذاری کنید.

روشی که After Effects فیلم را تجزیه و تحلیل و پردازش می‌کند مانند Premiere است، بنابراین همیشه بهتر است روی فایل‌های اصلی با تمام داده‌های موجود کار کنید. با این حال، در مواردی که رمزگذاری ارجح است، استثناهایی وجود دارد.

افتر افکت در مقابل پریمیر پرو

Adobe After Effects نرم افزار خاصی است که برای افزودن افکت ها و انیمیشن ها برای انواع مختلف فیلم استفاده می شود. این برنامه دارای جدول زمانی نیست، اما کاربران می توانند به صورت دستی لایه ها را در مسیرهای مختلف قرار دهند.

در بیشتر موارد، Adobe After Effects هنگام ایجاد تایپوگرافی جنبشی یا اضافه کردن ظاهری سبک به فیلم شما بهترین عملکرد را دارد. در مقایسه، Premiere بیشتر ابزارهای ویرایش پیشرفته ویدیو را دارد، After Effects بیشتر بر روی حرکت و طراحی تمرکز دارد.

در مقایسه با برادر خود، Adobe Premiere Pro، After Effects دارای ویژگی های بسیار کمتری نسبت به ترکیب بندی و تصحیح رنگ است. با این حال، هر دو ویرایشگر ویدئو، پلاگین های مختلفی را ارائه می دهند که می توانند قابلیت های خود را در این زمینه گسترش دهند.

Adobe After Effects یک نوع نرم‌افزار بسیار بصری است که برای افرادی مناسب است که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه محتوا را سریع از مفهومی به کامل تبدیل کنند. فرآیند وارد کردن فیلم، ردیابی حرکت، و افزودن افکت‌ها، کاربران را قادر می‌سازد تا در پروژه‌ها با سایر برنامه‌های Adobe مانند Photoshop یا Illustrator همکاری کنند.

چقدر طول می کشد تا Adobe After Effects را یاد بگیرید

یادگیری استفاده از Adobe After Effects به زمان قابل توجهی نیاز دارد، به خصوص اگر فردی تازه کار ویرایش باشد.

به طور کلی، دانش آموزان می توانند دوره مبتدی Adobe After Effects را تنها در چند روز با یکی از دوره های فشرده آنلاین Adobe After Effects ما به پایان برسانند. .

آموزش پیشرفته نیاز به تعهد بیشتری دارد و معمولاً چندین دوره فشرده مختلف را در بر می گیرد.

سیستم مورد نیاز برای Adobe After Effects چیست؟

افتر افکت برای Mac OS X 10.6 و بالاتر در معماری ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی موجود است.

حداقل پیکربندی کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 است، اما برای داشتن شتاب کامل GPU به اضافه حداقل ۴ گیگابایت رم در رایانه خود به کارت گرافیک بهتری نیاز دارید.

Adobe After Effects برای ویندوز ۷ و بالاتر در معماری x64 با حداقل نیاز به پردازنده Intel Core2Duo 2.4 گیگاهرتز در دسترس است.

همچنین برای اجرای صحیح به حداقل ۴ گیگابایت رم نیاز دارد، اما برای استفاده از شتاب پردازنده گرافیکی ۸ گیگابایت توصیه می شود.

این نرم افزار همچنین به یک GPU اختصاصی با حداقل ۵۱۲ مگابایت حافظه برای درست کار کردن نیاز دارد، اما برای استفاده از شتاب GPU به حداقل ۱ گیگابایت نیاز دارید.

نتیجه

Adobe After Effects یک استاندارد صنعتی برای افزودن انیمیشن و جلوه های بصری به پروژه های Adobe Premiere است.

این نرم افزار مجموعه ای از پلاگین ها را به کاربران ارائه می دهد که می توانند فیلم را به روش های مختلف دستکاری کنند و آن را به یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیوی موجود تبدیل می کند.

Adobe After Effects ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که می تواند به راحتی با سایر برنامه های ویرایش ویدیو رقابت کند. Ae معمولا در موشن گرافیک و برای افزودن جلوه های ویژه به فیلم ها استفاده می شود.

اگر یک ویرایشگر باتجربه هستید که می خواهید حرکات رباتیک یا لایه های متنی تلطیف شده را اضافه کنید، این نرم افزار ممکن است یک انتخاب عالی برای شما باشد!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 18 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.